Foursome Cup

Ikväll och på lördag spelas den årligen återkommande innebandycupen Foursome Cup. Min vana trogen medverkar jag i detta arrangemang till den grad att jag deltar som spelare. Kul. Eller det brukar iallafall alltid vara kul. Denna gång känns det dock på förhand lite sisådär med det. Anledningen tror jag delvis handlar om de matchtiderna vi blev tilldelade.


Fredag

18.00 match mot SMASH

20.45 match mot Floorball Magic


Lördag

08.30 match mot Välovsfl


En annan anledning är att laget blev liksom ett hopplock av lite alla möjliga. Trevliga och duktiga personer helt klart, men det blev ju inte laget som det liksom var tänkt att det skulle vara. Men, men... Det blir med största säkerhet riktigt kul i vilket fall som helst. Innebandy är ju kul. Åtminstone tycker jag det. Och Foursome brukar faktiskt passa mig riktigt bra då det är lite tuffare spel och dessutom en betydligt mindre spelplan. Båda dessa faktorer väger faktiskt till min fördel. Det är nice. Och kanske kan vi gå långt? Iallafall om man ska tro på förhandtipsen.


Nåväl, är du sugen på att se 0,1 ton Ejrevi strutsa runt i ett par shorts är ni varmt välkomna till Kaplanskolans idrottshall klockan 18.00 alternativt 20.45 redan ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0