Nintendo-smycken

Jag har under en längre tid letat runt efter ett fint halsband alernativt armband att ge till min kära fru E då hon fyller år relativt alldeles strax. Inledningsvis kändes ett fågelarmband från Milajki väldigt aktuellt, men det ändrades efter ett tag och sedan dess har det ganska länge lutat åt att det istället ska bli ett armband från Thomas Sabo. Ni vet ett sånt där armband som man kan köpa nya "charms" till när lusten faller på. Det känns liksom lite enkelt att införskaffa ett sådant armband som liksom kan fungera som en enkel utväg för presenter även i framtiden. Sen är det ju riktigt fint också. Och personligt eftersom man kan komponera ihop det alldeles själv. Superbra på alla sätt och vis helt enkelt.

Igår surfade jag dock in på ett helt nytt spår som kändes makalöst intressant - även om det verkar mer eller mindre omöjligt att få tag på dessa, väldigt extremt limiterade, smycken. Third Project Juno tillverkar nämligen underbara smycken inspirerade av mitt absoluta favorit TV-spel - Nintendo. Här hittar man örhängen som ser ut som handkontroller, halsband och ringar med symboler från The Legend of Zelda och en hel del andra häftigheter. Som den äkta power player jag är kan jag inte annat än medge att det vattnas en aning i mungipan. Och ska sanningen fram har jag faktiskt skickat iväg ett litet e-brev till tillverkaren för att eventuellt få tillbaka ett svar som förklarar hur man, om möjligt, ska agera för att få ett av dessa mästerverk hemskickat till Dalgatan.

Yeah!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo du det va tur de :D



fin blogg du har :D



kolla in min nya desig åh säg vad du tycker :D

2008-08-26 @ 00:56:59
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: tess

ja men skulle din fru uppskatta ett smycke som ser ut som saker från nintendo??? De e ju hon som ska gilla de liksom??? de va ju lite fräcka men jaa.. va skulle hon tycka så hon inte tycker de e du som gillar dom bara??? En tanke bara... //Tess

2008-08-26 @ 15:36:43
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Andréas

Skulle inte tacka nej till Triforce-örhängen.

Postat av: Lars

Har inget med ditt inlägg att göra men här har du klippen jag skulle visa dig på jobbet idag.

http://www.youtube.com/watch?v=9Ly0DTSEDD0

GHrongUDAQ" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=GHrongUDAQ

2008-08-26 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0