Och dagens reaklipp från Junkyard.se

Ojoj, nu känns det nästan som att jag shoppar lika hårt som min kära syster i sina bästa shoppardagar. Det drabbar som tur är ingen fattig. Med två lärarlöner i hemmet har man onekligen råd att leva flott. Speciellt när en av lönerna för tillfället är ersatt med föräldrapenning. Living the rich and famous. You know it!

Till mig blev det en svart t-shirt WESC Logo, ett par WESC boxer Marshmallow och sist, men långt ifrån minst, en fantastisk Zip Hood, Klasse, Celery Green. Mycket nice. Sander fick tre stycken t-shirts Small Paul Frank. Riktigt fina de också. Till Stella hade vi beställt en underbart lovely Adidasdress i Röd/Rosa, men tyvärr var den tydligen slut innan vår order kommit in. Skit också! Jag ska eventuellt försöka nå företaget imorgon och se om det finns kvar i en större storlek. Stella växer ju liksom.

Junkyard!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilka fina grejer! Älskar när andra än jag slösar pengar=)

2008-08-06 @ 21:55:34
URL: http://animales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0