En award!

Love!

Rara söta Anna (ni minns väl alla Ronny och Ragges gamla slagdänga?) som bor i Säluset har nominerat mig till en ny - I LOVE YOUR BLOG. Hennes finfina nominering löd som följer...

"Jag gillar att läsa en killes tankar om familj och livet i stort."

Jag tackar och bockar så att ryggen värker. Jag tycker om att ha dig som läsare Anna och du vet att jag har en vana att titta in i din bloggvärld lite nu och då också. Även tjejers tankar om familj och livet i stort är roliga att läsa. ;)

Nu ska man väl egentligen, i enlighet med reglerna, nominera några egna bloggar, men just nu är jag inte riktigt redo för det. Tiden är på tok för knapp just nu. Tyvärr. Jag lovar dock att återkomma med lite nomineringar inom kort. I promise som sagt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0