Fulblogg

Det här med fulbloggande, som enkelt beskrivet innebär att man skriver ner och berättar vad man sysslat med under dagen eller den senaste tiden, är inget jag riktigt känner mig behärska, men efter att ha kikat in på Soofs fulbloggsinlägg blev jag givetvis tvungen att skriva och berätta om fantastiska Mora Träsk som vi fick uppleva i lördags. Kika in på Soofs blogg och se de underbart söta bilderna på Sander och lilla fröken Hedman när de myser i harmoni med Mora Träsk och deras medryckande "live"-akt. Det känns ganska så galet att en egentligen ganska medioker show kan bjuda på¨så mycket glädje och energi. Fantastiskt helt enkelt.

Vidare känner jag att jag måste göra min plikt och rekommendera samtliga bloggläsare att ta med sig några goda vänner och bege sig till Station 8 snarast möjliga söndag och avnjuta en fabulös brunch. Idag samlades vi ett glatt och trevligt gäng och frossade i dryga 3 timmar i bagels, pannkakor, smoothies, kladdkaka, pizza, paj och en massa annat gotteligott. Det var en höjdare och något jag redan längtar till att göra om.

Stort tack till mamma och pappa som ställde upp och lekte med Sander när vi unnade oss lite söndagslyx!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror tametusiken att jag döööör. hur söt får man vara på en skala 1-miljarden? jag tänker nu på när sander pussar "macken" (som sander själv uttalar majken), det är typ de sötaste jag har sett i mitt liv. Men vänta bara till påsk när han ska pussa moster, då blir det sött som socker!

2008-02-18 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0