Idag var ingen vanlig dag...

...för det var potifars födelsedag, hurra, hurra, hurra!


Dagen börjades med en födelsedagspuss från underbarnet S och sedan följdes den upp av sång från mina elever och kollegor följt av lyxsemla från bageri Kringlan. Mums.


Efter arbetet hämtade jag sonen på förskolan och sedan åkte vi och plockade upp fru E på jobbet. Sander ville äta på stan och påpassligt nog hade jag fått rabattkuponger på Subway av elev. En Veggie Patty för min del och S och E fick sig en Tonfisksmörgås. Mums mums. Efter mackan blev det varsin kaka till dessert. Mums mums mums.


När kakan hade avnjutits klart bar det av hem för att pussa sonen godnatt och lämna fru E hemma i TV soffan. Själv gick jag iväg på hockey och fick se en ganska så okej match där man som AIK-anhängare kanske borde känna sig nöjd med ett oavgjort resultat? Fast i sudden kunde vi nog mycket väl ha fått ta hem en extra poäng...


Efter matchen blev det lite födelsedagsfika i soffan tillsammans med min kära fru och ett avsnitt av den lätt ogenerade serien Californication.


Födelsedagen blev med andra ord en bra dag för herr E som nu avslutar dagen med en skön låt med tillhörande skön video som litegrann passar ihop med dagens tema att bli gammal - "American princess - never grow old"


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattade aldrig igår - gör det idag istället. Grattisgrattisgrattis.

Vi ses imorgon!

2008-02-22 @ 09:17:01
URL: http://soof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0