Ja må jag leva...

Ja, må jag leva!
Ja, må jag leva!
Ja, må jag leva uti hundrade år!
Javisst ska jag leva!
Javisst ska jag leva!
Javisst ska jag leva uti hundrade år!


Och när jag har levat
Och när jag har levat
Och när jag har levat uti hundrade år!
Ja, då ska jag skjutas.
Ja, då ska jag skjutas
Ja, då ska jag skjutas på en skottkärra fram!


Och när jag har skjutits
Och när jag har skjutits
Och när jag har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska jag hängas
Ja, då ska jag hängas
Ja, då ska jag hängas på en häst bakåfram!


Och när jag har hängits
Och när jag har hängits
Och när jag har hängits på en häst bakåfram
Ja, då ska jag dränkas
Ja, då ska jag dränkas
Ja, då ska jag dränkas i en flaska champange!


Och när jag har drunknat
Och när jag har drunknat
Och när jag har drunknat i en flaska champange
Ja, då ska jag firas
Ja, då ska jag firas
Ja, då ska jag firas med jättelång låt!


Ett fyrfaldigt leve för mig - jag leve...


Kommentarer
Postat av: Fru Ejrevi

GRATTIS! Älsklingsfar!!
För5 det är ingen vamlig dag för det är Mikkes födelsedag, hurra hurra hurra!!!!
PUSS!!

2008-02-21 @ 09:43:05
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen svåger. hoppas du får något riktigt fint i present.

Mikke it´s your birthday we gone party like it´s your birthday!

2008-02-21 @ 14:32:04
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen Mikke!
Kram!

2008-02-21 @ 18:42:20
URL: http://moppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0