Jag är en vinnare!

Okej, ska jag vara helt ärlig kanske jag ska undvika att kalla mig för vinnare en dag som denna då helgen mest bjudit på nederlag för min del... eller... det är väl kanske inte heller helt sant då jag faktiskt haft massor av skojs under helgen. Skojs får väl ses som något en vinnare föräras med?

Men, jag har spelat en match för egen del och AIK har spelat en match för sin del och båda matcherna slutade med förluster. Så i dessa fall kan jag väl tyvärr inte se mig som något annat än en riktig looser...

Fast, nu är det ändå så att jag avslutar helgen som en vinnare i och med att jag har vunnit en tävling på följande blogg http://mariapettersson.blogg.se/ som innebär att jag får välja en personlig sagobok från Sagolandet till lille sonen S. Vilken bok det blir är nog inte direkt förvånande för någon - Det blir givetvis "Min dag som hockeyhjälte!"

Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0