"Partymys-Fredag"

Idag är det familjen Ejrevis världsberömda "Partymys-fredag" och nu ska vi ha massor av mys och pys. Jag funderar på om jag inte ska ta och baka oss någon av dessa som utnämnts till de fem godaste kladdkakorna i Sverige i Mat & Vins kladdkakatävling 2007. 

image11

Kladdkaka är förmodligen den godsak som jag gillar mest efter semlor och det har funnits flera personliga favoriter genom åren. Malin Åhlanders "Svullarkvälls-kladdkaka" är nog den som får utnämnas som min favorit fram till skrivande stund. Återstår att se om detta ändras redan ikväll...

Frågan är bara vilken jag borde baka... Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Maja W

hej du!=) älskar att läsa bloggar och nu har jag hittat till din också.. På tal om kladdkakor- Har du smakat kladdkakan med massor me after eight i? annars skickar jag receptet snabbare än snabbast för den är INTE dum!nu ska jag kolla in sidan med kladdkakorna för jag är lika galen i det som du..tror jag iaf?=).. Ha det bäst och hälsa söta frugan!Leos lekland någon helg med oss, frida och Johan??skulle va sååå kul om ni ville följa oss. Lycka till med beroendet förresten,aldrig själv provat på vampire-grejen och det är nog lika tur det! kramar /M

2008-01-26 @ 01:02:21
Postat av: Mikke

Vad kul att du hittat hit Maja! Jag har tyvärr inte smakat någon kladdkaka med after eight, men det låter ju smaskens! Leos lekland låter också smaskens... Vi har pratat om att åka dit massor av gånger, men det har tyvärr aldrig blivit. Hörde att de öppnat i Umeå nu också, men dit får vi nog aldrig åka. Det blir Luleå för vår del för där bor ju Sanders moster Anna och hon skulle nog bli galen om vi inte åkte dit om det var dags för Leos lekland. :D Jag hoppas att du fortsätter att kika in här på bloggen och jag uppskattar verkligen att folk lämnar kommentarer så det får du också gärna fortsätta med! Kram

2008-01-27 @ 00:34:58
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0