Vad vore en dag på slottet?

Solen strålar mot den gnistrande snön och trots den något bitande kylan (-10) känns det oerhört myspysigt när familjen Ejrevi åker ut till Ragvaldsträsk tillsammans med familjen Lundström för att åka skidor, köra skoter, göra snöänglar, bygga snögrottor och allmänt busa runt i det vackra snölandskapet...

Problemet är bara att pappa Ejrevi inte är med...

Nu kanske ni undrar vad jag ska göra istället som är så viktigt att jag missar denna snödag? Ingenting blir svaret... Iallafall inget viktigt... Istället för att följa med och busa i snön med min myspysige son (ja, jag är en aning bitter!) ska jag istället dra på mig domarstället och åka till Örjanshallen och döma division 5-innebandy. Grattis Mikke, du drog högsta vinsten! Arvodet blir iofs en liten peng i fickan, men frågan är om de 700 kronorna motsvarar de timmarna snöbus som jag missar?

image14

Kommentarer
Postat av: sussie

snygg bakgrund du har! tapeter is the thing. :) ha det toppen! / sowzïe

2008-01-27 @ 21:24:15
URL: http://stringbeanjean.blogg.se
Postat av: sussie

Det är lungt! Och tack så mycket! Hoppas du får en fin dag :)

2008-01-28 @ 08:31:19
URL: http://stringbeanjean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0