Besökare vs. Kommentarer

Under den senaste tiden har antalet besökare, både vad gäller unika besökare och vad gäller besökare som klickar in på sidan flera gånger under samma dag, ökat markant. Tydligen är min blogg mer intressant än någonsin. Kanske beror det helt och fullt på det faktum att vi alldeles precis har fått en dotter och att många suktar efter bilder på underveket? Högst sannolikt att så är fallet.

Kanskekanske har det också (åtminstone lite kanske?) med att göra att folk faktiskt tycker att det är kul att kika in här lite nu och då och läsa om både det ena och det andra. Jag hoppas ju givetvis att en del av er faktiskt tycker och tänker så om mina litoteser.

Något som dock känns lite underligt är att det samtidigt som besökarantalet har ökat - har kommentarerna börjat att minska. Det känns iallafall så. Kanske är jag fel ute? Menmen, det glädjer mig att ni kikar in. Och det glädjer mig verkligen att en del av er tar er tid att skriva en liten kommentar. Det är alltid trevligt även om det blir en kort liten "hej på dig"-kommentar.

...ojoj... nu känns det ju som att jag håller på och snyltar kommentarer och snyftar och tycker synd om mig som inte får tillräckligt med hejarop. Näe, så är det verkligen inte. Skriv om ni vill. Vill ni inte ska ni helt enkelt skita i att skriva. Såklart. Det ä ju så jag gör. Inget annat duger.

Imorgon, läs senare idag, kommer det att dyka upp nya "Dagens Outfit". Stay tuned. Tills dess, god natt kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: TJ

Det har blivit lite av en vana för mig att klicka in på din blogg lite då och då, och kollar i princip jämt om du slängt in några nya inlägg.



Jag har nämligen RSSat din blogg.



För dem som inte vet vad det betyder så innebär det att den ligger uppe i... skickar en bild istället xD



Okej, nu vet jag inte om man kan posta bilder här, men jag testar.



[IMG]http://i131.photobucket.com/albums/p306/Mathmech/RSSshow.jpg[/IMG]



Om det inte funkade så klicka på den här länken:

http://i131.photobucket.com/albums/p306/Mathmech/RSSshow.jpg



Oh, just det!

"Hej på dig"

xD

2008-07-03 @ 12:25:00
Postat av: Lovisa

sen den dagen jag kom in här, har jag fastnat. har funderat mycket på litotes. vad betyder det? Eller vad är det?

2008-07-03 @ 23:54:26
URL: http://lovisan.webblogg.se/
Postat av: Mikke

sv: Skönt att höra att det finns trogna anhängare!

2008-07-04 @ 00:37:03
URL: http://litotes.blogg.se/
Postat av: Malin

Ända sen klickade in på din blogg för första gången har jag varit fast.



Det har blivit en vana att alltid titta in på din blogg när sitter framför någon dator för att se om du har skrivit något nytt kul inlägg.



Hoppas förövrigt att hitills haft ett bra "sommarlov".



Oj höll på att glömma...



"Hej på dig!"

2008-07-21 @ 21:38:31
URL: http://moppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0