Dagens Outfit - "A Colorful Piece of Peace"

Jag känner att jag som dagens outfit idag vill passa på och tipsa om min lillebrors först släppta tryck. En mycket snygg design som passar som hand i handske vad gäller min käre lillebrors livsfilosofi. "A Colorful Piece of Peace" helt enkelt. En tygkasse kostar 99kr + frakt och en skön t-shirt går loss på 199kr + frakt. Snyggt, billigt och väldigt eget. Både t-shirt och kasse är handnumrerade och ges ut i liten upplaga. Väldigt limited edition med andra ord. Kontakta designern själv om något faller dig i smaken och om du känner att du vill göra affär.


Kommentarer
Postat av: Jodas

Tack för reklamen bror! Släpper ett till tryck ikväll om allt går rätt till.

2008-06-21 @ 17:51:20
URL: http://redlightgreenlight.blogg.se/
Postat av: 11 år och tjej

tygkassen var jätte snygg!

skriver upp på önskelistan!



2012-03-22 @ 19:53:15
URL: http://nollebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0