Plötsligt blev det typ en filmblogg

Det känns som att de flesta inläggen den senaste tiden har handlat om olika filmer som jag har sett. Olustigt. Jag gillar filmer, men det fanns absolut ingen tanke om att jag skulle börja blogga om filmer stup i kvarten. På senare tid har det dock blivit galet mycket film här hemma hos oss. En av anledningarna är, som ni vet, att vi mest bara sitter och väntar på att nummer två ska ploppa ut. En annan nledning är att vi i dagsläget inte följer en endaste serie. Vanlig tid ser vi nästan aldrig film eftersom vi alltid fördjupar oss i massvis med finfina serier. Nu har vi ingen serie att följa och det känns surt. Har du möjligtvis något bra serietips att komma med? Alla tips mottages tacksamt.

Ikväll såg vi faktiskt ytterligare en film. En ganska bra film dessutom. Jag väljer dock att inte blogga om den. Iallafall inte just nu. Kanske, mest troligen, dyker den upp som en "Jag? Vad? Och? - del 25" under morgondagen. Många av mina bloggläsare gillar ju faktiskt just den kategorin av inlägg. Jag ska absolut inte svika dem. Lovar. Om det nu inte blir så att vi åker in till BB såklart. Det skulle ju vara det absolut bästa. Då väljer jag nog att skita i er bloggläsare en stund. Jag hoppas och tror att ni förstår.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0