Fler steg på match än på träning

Jo, jag måste givetvis redovisa dagens stegskörd även denna dag. Jag vet att ni säkert redan är less på detta stegräknande, men jag tror mig veta att jag kommer att envisas med att skriva in mina dagliga steg fram tills dess att tävlingen är avslutad. Vem vet, det kanske bli rspännande i slutet när det börjar dra ihop sig? Tanken är ju att mitt lag ska lyckas förflytta sig sträckan från Paris till Johanna i parken om det nu är någon som har missat det.

Idag spelade jag innebandymatch och med mitt stegresultat från träningen i bakfickan på drygt 3,000 steg kan jag inte annat än imponeras av det faktum att jag vid dagens match sprang ihop det dubbla. Vad säger det egentligen om mig som innebandyspelare? Hmm... Ja, jag vet inte riktigt, men för att stärka mitt ego kan jag länka er hit... Nog om det sen.

Andra insatser under dagen som gjorts för att samla in steg är att jag hjälpt ex-grannen L med att flytta möbler till hennes nya boende. För att få ut maximalt antal steg via denna insats gick jag dit med sparken som inte rymdes i släpet. Det blev säkert 3-400 steg extra. Nice. Jag undrar hur det har gått för Lars?

Idag   =  13,700
Totalt =  65,900

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ingen tunnelbana eller buss. Bara gå. Många steg blir det.

Ha en famtastisk liten semester, sköt om er alla tre!

Kramar från Sofie... som har hittat ett par långkalsonger med dödskallar på. Sanders eller hur?
Behövs väl inte - ni ska ju till våren. Surt.

2008-03-02 @ 21:04:25
Postat av: Mikke

Jo, det lär nog bli en hel del steg under denna sportiga sportlovsvecka. :D

Långfillisar med dödskallar låter väldigt mycket som Sander, men vi överlevr nog utan dessa. Om inte svänger vi förbi och plockar upp dem imorgon.

Kram på er också och tack för senast, det var som alltid trevligt.

2008-03-02 @ 23:46:55
URL: http://litotes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0