Stockholm (dag 1)

Igår strax före 22.00 anlände vi till Sofia och Magnus fina lägenhet på Kungsholmen. Resan ner till Sthlm gick verkligen smärtfritt och Sander skötte sig exemplariskt ända från bilturen med granne Janne till rymdskeppsåkningen (flygplanet) och även avslutande tågride. Skönt.

Idag är det Junibacken som står på schemat. Ingen i familjen E har varit där tidigare så vi är alla väldigt förväntansfulla. Med tanke på hur mycket Sander uppskattar miniutställningen som återfinns på Arlanda känns det som ett ganska säkert kort.

Efter lek och bus på "backen" väntar en tur inne i stan. Vad vi kommer att besöka återstår att se, men jag lovar att försöka fulblogga om detta senare i afton... En sak som är säker är dock att det blir en Yoghurtglass. Mums.

Försökte hitta Lars Winnerbäcks underbara låt Stockholm på Youtube, men tyvärr fanns den inte... Hittade en ganska så usel cover, men men... jag kunde inte bortse från den taskiga sången och det mediokra framförandet så det får bli en annan underbar Winnerbäck-tune...


Kommentarer
Postat av: Anna

Han är så duktig min kille. hoppas ni hade de bra på junibacken och att glassen var god. Hälsa min farmor och farfar när ni åker dit!

2008-03-04 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0