Vad? Jag? Och? - del 7

Blind dating

Vad? Danny (Chris Pine) är en intelligent, självsäker och snygg ung man som också råkar vara blind. Inte för att han låter detta hålla honom tillbaka - för det mesta... Hans limousinkörande bror är dock förskräckt över att Danny inte bara är blyg och nervös när det kommer till det motsatta könet, utan att han är även oskuld.

Jag? I grund och botten är det väl en helt okej "romcom" som både är lite smålustig vissa stunder och även lite romantisk och puttenuttig andra stunder. Egentligen är jag väl lite less den här typen av filmer, menmen, det går ju att se den. Så är det. Och är man en romkom-fantast håller den helt klart godkänd nivå.

Och? Huvudrollskaraktärens handikapp fick oss att diskutera och fundera kring vad vi skulle föredra som handikapp om vi hade ett. Och då tänkte vi främst på om man skulle förlora syn eller hörsel. Vi i kvällens sällskap var samtliga ganska så rörande överens om att vi skulle föredra att behålla synen. Vad skulle du föredra?


Trailer


Kommentarer
Postat av: Elin

ja men eller hur! Jag blir galen på blogg.se!

2008-04-01 @ 11:32:15
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Marit

Gillar alla möjliga typer av filmer...
Ha en bra dag !!

2008-04-01 @ 13:18:59
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: hanna

Hej. Tv:n är 37". Tack för tippset.

2008-04-01 @ 14:18:03
URL: http://hannaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0