Vardagslyx, nya framgångar på sparfronten och stegräkning

Nu när det vankas påskhelg och efterföljande påsklov känns arbetsdagarna lite lättare än vanligt. Idag har jag dessutom kortdag och hämtar Sander från förskolan strax efter halv 2-tiden så idag kändes det nästan som att man skulle gå på lov nu på en gång. Underligt hur det kan kännas ibland. Eftersom jag hade en sån skön helg/lov-feeling hade jag ingen som helst lust att åka hem och ställa mig i köket för att försöka sno ihop en tråkig vardagsmiddag. Planen blev att plocka upp kära fru E på jobbet och sedan förhandla fram att vi skulle äta ute. Det gick relativt enkelt. Nice. Vardagslyx på hög nivå och familjen E styrde sin skuta mot Subway. Mumsmums. Sander och Erika delade på en footlong Tonfisk och jag smällde i mig en footlong Veggie Patty alldeles på egen hand. Yummi. Till detta avnjöts givetvis läskeblask (sonen fick dock mjölk) och chips.

image50

Ikväll fortsatte min nya sparform ge resultat efter att jag satt ett spel med 2,01 i odds. Min vinnande koncept att sikta in mig på hemmasegrar verkar vara effektivt och ikväll var det Brynäs, Mora och Manchester United som hjälpte mig att inkassera ytterligare pengar på sparkontot. Nice nice fågelbajs. 400% VÄRDEÖKNING PÅ MINDRE ÄN EN VECKA! Fortfarande ingen som är sugen på att hänga med på tåget?

Avslutningsvis ska det redovisas steg.

Igår: 10,000
Idag:  7,400

totalt (period 2) : 20,700

Kommentarer
Postat av: Fru Ejrevi

Vi är ganska bra på att vardagslyxa även om du tycker att vi äter på tok för lite snabbmat ;)

2008-03-20 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0