Youtube-tips från Youtube-kungen

Igår sällskapade jag en del med Youtube-kungen PL som ännu en gång tipsade om roliga klipp. De två följande klippen kändes lite extra roliga eftersom de handlar om två personer som jag träffade under min tid i LA. Jimmy Kimmel hade två barn som gick i skolan där vi var stationerade och vi hade en stående inbjudan att besöka den show som dessa klipp är tagna från. Vid några tillfällen träffade vi även Sarah Silverman backstage i green room och just då kunde jag inte riktigt placera henne och gissade på att hon var en "vanlig" dödlig. När jag sedan en tid senare gick på bio fick jag se henne medverka i filmen School of Rock. Lustigt. Hon var väldigt trevlig och frågade en hel del om Sverige och om vår befolkning. Jimmy Kimmel var tyvärr inte riktigt lika trevlig. Han var inte alls otrevlig, men alkoholintaget var väl kanske lite för stort när vi träffades. Nåväl, nog om detta. Nu får ni istället njuta av dessa roliga klipp.





btw, det blev bara 6,000 steg igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0