Vad? Jag? Och? - Del 13

The hottie and the Nottie

Vad? Nate (Joel David Moore) flyttar till Los Angeles för att hitta Cristabel (Paris Hilton), kvinnan han varit förälskad i sedan de båda var barn. Det visar sig att det största hindret för att fånga kärleken är hennes bästa vän, den betydligt mindre attraktiva June (Christine Lakin). Problemen ökar när Nate inser att han börjar få känslor för June.

Jag? Egentligen har den här filmen ingenting alls att komma med. Storyn är pinsam och alldeles på tok för ytlig och enkel. Jag underhålls dock under 90 minuter tack vare att jag kan se charmen i Paris Hiltons skådespeleri. Man kan liksom inte räkna med att det ska bli mycket mer film än vad det faktiskt blir. Att hävda att det är en B-rulle känns faktiskt taskigt mot alla andra B-rullar så jag säger istället att det är en "Paris-rulle".

Och? Enligt betygsättningen på IMDB återfinns filmen på fjärde plats över de 100 sämsta filmerna fram till och med dagens datum. Trevligt. Efter lite efterforskning har jag upptäckt att vår kära Paris har ytterligare en film bland de 100 sämst rankade. På en trettonde plats hamnar nämligen "Pledge This!" där Paris spelar en vacker ordförande för en kvinnlig förening på South Beach University. Spännande. Ni kan räkna med att den inom en snar framtid finns kommenterad här på bloggen.

Trailer:


Kommentarer
Postat av: TJ

När kommer nästa Vad? Jag? Och?.
Behöver lite filmtips :P

2008-06-05 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0