Innebandysäsongen är äntligen igång...

...och det känns faktiskt ganska roligt trots att jag på förhand delvis trott att det skulle kännas lite smygträligt. För att hedra spelglädjen bjuder jag därför på en favorit i repris och klipper in det fullkomligt underbara klippet med de ännu mer fullkomligt underbara innebandylirarna från Poppelstadens innebandyturnering 2006. Det gör mig lika glad varje gång. Min absoluta favorit måste helt klart vara coachen som onekligen lever sin roll fullt ut. Sen måste man givetvis också älska alla underbara målgester. MISSA INTE!
 
 

Visst är det underbart?

Kommentarer
Postat av: Peter

Jo, det är underbart så det står spön i backen!

2008-10-02 @ 23:02:01
Postat av: pia

vilka härliga lirare:)man blir sååå glad:)

2008-10-04 @ 15:27:30
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0