Ben & Jerry's Half Baked

Idag släppte ICA Maxi den nya BJ-smaken. Först i kön stod fru E och nu finns det en Ben & Jerry's Half Baked i tryggt förvar i vår frys. Mycket nice. Tyvärr blir det inte någon provsmakning ikväll då jag istället tagit på mig att döma en innebandymatch. I efterhand kan man inte säga annat än att det var en miss från min sida. Jag siktar istället in mig på att fira litegrann imorgon kväll då jag ska på en intressant intervju imorgon.

Om ni undrar vilken smak den nya glassen är kan jag klippa in beskrivningen från den officiella hemsidan. "A crazy concoction of chocolate ice cream and vanilla ice cream mixed with fudge brownies and gobs of Chocolate Chip Cookie Dough." Låter onekligen riktigt mumsig.

yeah!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nåt du vill berätta? Jag har ju avslöjat min hemlis för dig, så det är väl inte mer än rättvist att du berättar om intervjun för moi. Du kan maila. Jag väntar.



Måste för övrigt höra mer om BJ:sen.

2008-09-15 @ 21:22:44
URL: http://soof.wordpress.com
Postat av: Katarina

Hur kan casa Burvall-Ståhl missat denna happening??? Svaret måste tyvärr vara att vi alltså inte riktigt uppnått familjen Ejrevis dyrkan av glassgudarna. Smaken låter ju inte alls dum, kan komma att utmana the all time favourite Chocolate Fudge Brownie!

2008-09-16 @ 20:51:13
Postat av: Elin

Visst var den nice!!! Inhandlade den själv i måndags... mums!

2008-09-17 @ 08:06:53
Postat av: Sara

OOh, jag och kompisen kunde inte enas, jag ville ha Chocolate Fudge och hon Cookie Dough, så vi tog denna som var helt ny för båda oss. Dock glömde vi äta den så den ligger och väntar i frysen! Spänning! Är det toppbetyg alltså?

2008-09-18 @ 16:49:29
URL: http://shelob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0