A Terrible Tuesday in Skellefteå

Ojojoj. Lucka nummer 22 bjuder på ett snöoväder utanför fönstret utan dess like. Inte nog med att man hade en manic monday - nono - man fick dessutom starta tisdagen, trots jullov, rysligt tidigt med att skotta fram garaget så att man fick ut bilen som skulle förflytta rumpan all the way till tandläkaren. Också trevligt. Inte. Skönt att börja dagen med lite borrning i tänderna sådär strax föra klockan 08.00. Sen, när man var lagom öm i gapet, tog man sig knappt hem eftersom plogbilen, den ack så värdefulla och högt uppskattade, skottat upp fästningar likt Mattisborgen runt gatorna på Älvsbacka. Det blev en vända till stan istället. Synundersökning. Julklappsinhandling. En beställd julklapp kommer inte att hinna komma. Grr. Terrible. Men inte mycket man kan göra åt det. Nu är tanken att jag ska ner i källaren igen och försöka rensa ut det sista. När jag skriver det sista menar jag "det sista". Man kan näsytan få uppfattningen att det är lite skrot kvar, men så är det verkigen inte. V e r k l i g e n inte. Det blir nog en lång natt även inatt skulle jag tro. Förhoppningsvis är det värt det. Lite ledsen över att jag inte tog någon "före" bild innan jag drog igång källarprojektet. Det hade varit ganska roligt att visa här on the pink blog. Kanske.

Men nu, källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0