En utmaning from ancient times

Bakom lucka nummer fem antar jag en utmaning från back in the days.

Tacksam: Över mitt liv so far.
Fundersam: Över hur livet ska bli framöver.
Glad: Av att vara nära elefantastiska människor som mina barn, min familj och vänner.
Irriterad: När jag låter det stundtals allmäna kaoset här hemma i det svarta radhuset påverka mig.
Ledsen: Om människor i min närhet far illa.
Fnissig: Ofta över sötheter som min son och dotter hittar på.
Lycklig: Twentyfourseven.
Orolig: Över sånt som kan hända, främst barnen.
Lugn: Ja, faktiskt mest hela tiden. Kanske för lugn ibland?
Varm: När jag sover.
Kall: Kaxigt nog vill jag påstå när jag lägger innebandystraffar.

Så nu var det gjort. Ta över utmaningen om du vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0