Herr E till final

Kanter!

Tro det eller ej, men bakom lucka nummer 6 droppar jag bomben att självaste herr E, på ett i och för sig lite annorlunda vis, deltog i årets stora friidrottsfinal. Hur? Ja, som ni förstår var det inte de idrottsliga meriterna som tog er rosa bloggare till finalen – även om jag faktiskt vill skryta litegrann om en väl genomförd sjukamp once back – w a y  b a c k -  in ancient times där jag knåpade ihop 3171  poäng. Imponerande? Nja, kanske inte, men mer om det en annan gång.

Anledningen till att jag nu syntes på de stora arenorna var de diskusar som syns på bilden. Det artistiska ingreppet att, by hand, signera dessa kastredskap med världsstjärnan Gerd Kanters signatur och företaget Nordic Sports logotyp ålades nämligen stora lilla mig. Inledningsvis på två diskusar, men det blev tydligen uppskattat i sådan grad att det behövdes fler. Ytterligare sex stycken diskusar signerades. Fint som snus.

Personligen hoppades jag litegrann på att det skulle kastas världsrekord, men där verkar jag ha gått bet. Kanske är det inte helt kört med det ännu, men i skrivande stund kan jag inte skryta om det. För annars skulle man väl nästan kunna påstå att man är delaktig. Eller? ;D

Absolut bäst med allt detta var dock att min betalning var i B&J. Just det i denna gudagåva till glass. En diskus = en B&J. I like. Och kom nu inte här och försök påstå att det inte var en bra deal från min sida. Inte nog med att man har chans till ett världsrekord. Nej, nej, man får dessutom glass på köpet. I really like. You? 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att det var lite sexigt.

2009-12-06 @ 18:53:03
Postat av: Peter

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

2009-12-06 @ 20:31:21
Postat av: anna

Allt som betalas i B&J måste vara great!!

2009-12-06 @ 20:47:38
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Selma

För lite B&J kanske till och med jag skulle kunna ägna mig åt nån typ av kast med lite diskus.

2009-12-07 @ 05:08:27
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0