Jag mäter just nu 3 meter över havet...

Underbart. Jag har onekligen varit lite sådär halvslö med att lägga in ett nytt blogginlägg sedan sist. Orken har liksom inte velat infinna sig sedan det hastiga inlägget om de där lurviga skorna till fru E. Dessutom har tiden varit tokigt snabb på sistone. Nu fick jag dock en megamastodontegokickhyperboost via en alldeles förträffligt fantastisk kommentar.

"Hej herr (och fru) E.
Jag har smygläst bloggar ett tag nu utan att kommentera, så jag tillägnar min första kommentar nånsin till dig bara för att du verkligen är en av de mest omtänksamma personer jag känner! Du skriver otroligt bra och kärleken till din familj genomsyrar hela din blogg (den är inte egentligen rosa, det är the luv som vi ser;-)) och jag vill bara att du ska veta att du genom detta har inspirerat mig att starta min egen hemliga blogg. Hemlig för att jag inte vill avslöja min eller de inblandades identitet, så kommer du på vem jag är så får du gärna hålla det för dig själv:-)"


Bakom den förträffligt fantastiska kommentaren står en förträffligt fantastisk människa som kallar sig Tesstamente. Människan i fråga vill än så länge vara hemlig och likt en superhjälte som sprider glädje och trygghet omkring sig hålls identiteten givetvis hemlig. Det är helt och fullt okej för mig. Likt en superhjälte räddade Tesstamente faktiskt också min dag. Kommentarer like this I really enjoy! Tack!

Den hemliga bloggen det skrivs om verkar onekligen spännande och illustrationerna är ingenting annat än lovely. Jag kan garantera er läsare att detta blir en blogg att följa. Kolla för er själva. Jag hade gärna fortsatt att sitta här och ösa ur mig ytterligare superlativ, men jobbet kallar. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: anna

En alldeles utan tvekna lovely kommentar, det har du helt rätt i, men vi som läser din blogg regelbundet är inte speciellt förvånade :)



We like!



Ska kika in på den hemliga bloggen..



2009-01-15 @ 16:09:09
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: abl

Oj, blir många bloggar att hålla reda på nu, but I like it,-)

2009-01-15 @ 18:13:28
Postat av: Anna B

Jag håller med Sälanna! Vi är inte förvånade. Vi gläds med dig att få ta del av en sådan kommentar. Tä´nk att vara en inspiration till andra! Det är toppen härligt! Ha det gott! kram Anna

2009-01-15 @ 19:31:07
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Tesstamente

Nämnde jag att du är en väldigt vis herr:e också;-)



PS. Ett skepp kommer lastat med semlor!

2009-01-16 @ 09:30:21
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0