En Mutmaning...

I sann rosa blogganda slänger jag i paniken in en utmaning som jag själv fått för sisådär femtioelva veckor sedan nu när man är sommarslöare än på väldigt länge och inläggen ungefär känns lika frånvarande som solen dessa regniga Skellefteådagar. Nåväl. Ett tecken på att jag lever. Enjoy.

Regler: Svara på frågorna nedan. Varje
svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


Lycka till!


1. Vad heter du? "Mitte" (Man fick ju inte skriva sitt eget namn som svar. Bugg!?)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Måla

3. Flicknamn: Margareta

4. Pojknamn: Måns

5. Yrke: Magister

6. Färg: Mörksvart

7. Klädesplagg: Mjukbyxor

8. Mat: Margerita Pizza

9. Sak i badrummet: Mjukgörande

10. Plats/stad: Malibu

11. En orsak att vara sen: Måsten

12. Något man skriker: Mamma

13. Film: Micke & Mojje

14. Något man dricker: Mjölk

15. Band: Millencolin

16. Djur: Mammut

17. Gatunamn: Melrose Ave

18. Bil: Mustang GT
19. Sång: Mama, I'm coming home

Jag utmanar några andra sommarslöa bloggare - Soof, Sofia, Thyllan, Sälhuset och, en som i ärlighetens namn inte alls är speciellt sommarslö, Skrivanne. Kanske var det någon av er som en gång utmanade mig, men det är smällar ni får ta. ;D


Kommentarer
Postat av: Anna B

Åhå! Det var en utmaning som jag kommer att anta! Lite smickrande att bli kallad "inte sommarslö"... ;)

Kram Anna

2009-07-26 @ 20:59:47
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0