Sommarplåga - 1997

Sommaren och all ljuvlig musik till ära inför jag nu ett nytt bloggtema. Sommarplågor. Först ut från 1997 kommer Paradisio med sin enorma sommarplåga Bailando. Ni som minns hennes framträdande på Medan vet att hennes låtlista var rätt tunn förutom nämnda Bailando och Vamos ala discoteca. Dessa två kördes sisådär 3-4 gånger under spelningen. Är inte det Eurotechno i sin prime så vette katten vad som är det. Och lite internt vill jag avslutningsvis bara fråga "Vem tror du att du är? Paradisio eller?" Ni som vet vad jag menar ler nog en aning just nu skulle jag tro.

Min fråga till er kära bloggläsare är, vad tyckte du om denna 1997 och vad tycker du nu? Sanningen please.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, den här sommarplågan kommer man ihåg.

//Lena

2009-06-22 @ 20:21:24
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: svägerskan

1997 älskade jag denna låt. den var sommar. nu när jag lyssnar på den igen är den lika mycket sommar som förr. jag gillar den!

2009-06-22 @ 22:04:31
Postat av: Cribbstar In the house

Yooo Cribbstar gilla inte denna. Jag är i mot sommarplågor. Men denna den var kanske lika dålig som Las Ketchup – ”The ketchup song” som kom 2002. Jag ska följa nerräkningen...



Om du undra vem Cribbstar är så kan du kalla han Praktikanten :=)

2009-06-23 @ 01:07:27
URL: http://cribplace.blogspot.com/
Postat av: Thyllan

Sorry, inte då.. inte nu.. Men det visste nog din fru redan.. Att det är så länge sen som -97?? Tur att man själv inte har åldrats en dag..

Kram!

2009-06-23 @ 19:09:47
URL: http://thyllan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0