Dagens Outfit - PH af Linder

Här om veckan kikade jag på det intressanta programmet "Draknästet" (inte "Höjdarna" som jag haft en tendens till att kalla det och som är något som sonen i sin tur finner väldigt intressant.) och introducerades då till en produkt kallad PH af Linder. Denna produkt är en kalsong som på ett finurligt sätt ska revolutionera kalsongindustrin. Enkelt förklarat kan man säga att den genom att minimera hudkontakten ska fungera som en otroligt lätt och skön lösning för män som inte vill att det ska bli varmt och obehagligt i grenen. Hur kalsongen gör detta kan den nyfikne läsa här.

Drakarna nappade på det hela och chansen finns nu att dessa kalsipper kommer att massproduceras. För egen del väcktes en nyfikenhet över den geniala, eller genitala, lösningen och jag klickade hem ett par omedelbums. Dessa anlände igår. Spännande. Det första mötet skapade en del funderingar, men kalsongerna ska helt klart ges en ärlig chans och utsättas för ett saftigt mandomsprov och agera resekalsonger on the way home from Turkey.
 
Om intresse finns kanske det kan komma en recension. Någon som är nyfiken?

Pungsvett?

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ser verkligen fram emot recension. Maken är mycket kinkig när det gäller kalsonger... Kanske det blir ett par sådana...

Ha det gott nu på resan! Njut! Kram Anna

2009-05-20 @ 06:31:36
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag såg programmet så jag vill gärna höra recensionen! Hissa el Dissa?

2009-06-01 @ 22:00:08
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0