Mustaschkampen

Support!

Mustaschkampen är Cancerfondens kampanj mot prostatacancer. Kampanjen startar med en insamlingstävling idag den 1 maj och pågår sedan fram till och med 31 maj och syftar till att öka medvetenheten om prostatacancer och samla in pengar till fortsatt forskning.

I år är det tredje året som Cancerfonden driver Mustaschkampen. Cancerfonden har sedan 2007 arbetat med Mustaschkampen i Sverige tillsammans med privatpersoner, föreningar och företag. Herr E deltog redan första vändan, men ifjol blev det tyvärr aldrig av. I don't know why.

Min egna insamling, som ni elefantiskt gärna får stödja, finns här. Check it out!

Även du kan göra en egen insats i kampen, genom att låta mustaschen och forskningsanslagen växa. Starta en insamling, så förses också du med en egen insamlingssida. Du kan bli både kommunmästare och svensk mustaschmästare i att bekämpa prostatacancer (och dessutom vinna fina priser). Jag siktar nog litegrann i smyg på att bli kommunmästare med min lilla moppemusch. Frågan är om jag får ditt stöd?

Kommentarer
Postat av: Peter

DU HAR JU INGEN MUSTASCH ATT SPARA UT!!!!! FRAMÅT SKÄGGVÄXT!!!!

2009-05-03 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0