Utmaning- "Lista"

Har blivit utmanad av Anna B med en utmaningen som heter "Lista". Om jag inte är helt snurrig i bollen vill jag minas att jag gjort en liknande utmaning vid ett tidigare tillfälle, men eftersom det är ett ganska bra tag sedan kan jag väl lika gärna bjussa på detta igen?


Uppdrag:

1.Ta fram din mobil.

2. Gå till inkorgen!

3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en

4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et

5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

6. Utmana ett par personer. 


Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen? Vi är inte lediga imorgon eller?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Nä, ingen idol för min del...

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss? Säljare på Sony BMG.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende? Hej jag saknar dig när kommer du tillbaks?

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? Ok.

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? Visst meddelar du mig ifall ni är ledig någon dag så att ja inte missar de?

7. Vad vill du höra mest av allt? Ha ha.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet? I den röda Polly 'milkchoco' är det ljusa skumkulor i två olika smaker.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? Vår tjänst är populär och därför har din fråga placerats i kö hos oss.

Det blev faktiskt roligare svar än jag trodde att det skulle bli. Kul! Nu avslutar jag utmaningen genom att skicka den vidare till Svägerskan och brorsdotter Ibbe. Enjoy!

Vilket svar tyckte du blev bäst?


Kommentarer
Postat av: Anna B

Ha ha ha! Den gjorde du fort och det blev otroligt bra! Det bästa svaret var nog sexan.

Hoppas dagen blir till belåtenhet! Kram anna

2009-05-05 @ 06:26:58
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Leos mamma

Nr 6 tyckte jag var obetalbar!

Postat av: sofia

Haha, vilka svar =) Jag tyckte helt klart att nr 9 var bäst. Kram

2009-05-06 @ 17:37:29
URL: http://animales.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, 8:an och 9:an gillade jag :P

2009-05-07 @ 09:20:41
URL: http://naughtyshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0