Music for the masses - To All My Girls

Back in the days hände det att "Lovely Linda Sundblad" och jag sprang löpband bredvid varandra på Eriksdalsbadet. Ja, även fru E var där och sprang. Och Robyn, "Ravishing Robyn". Den osminkade sanningen i gymmet säger dock att såväl lovely Linda som ravishing Robyn nästintill är genomskinliga. Tycker faktiskt om att de inte krigsmålade sig till gymmet. Känns som att det annars är ett ganska vanligt fenomen i gymvärlden?

Men nog om det. Linda släpper ett nytt album i Januari 2010. Spännande inte sant? Första singeln är precis nyligen släppt och i mina öron låter det onekligen som semlor. Fantastiskt bra med andra ord. Hur låter den mot dina trumhinnor?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låter bättre än vad den ser ut =)

2009-09-24 @ 20:00:45
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag tycker den ser bättre ut än den låter!!!!!!!!!!

2009-09-27 @ 10:20:41
Postat av: maria

Håller med peter. Grym video, okej låt (som jag säkert snart kommer att nynna på)!

2009-09-28 @ 22:30:09
URL: http://nudlarochfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0