Premiär

Jag vet inte om jag har avslöjat det här på bloggen, men ska sanningen fram har jag parallellt med bygget av vår "walk-in-closet" även finslipat en del på det som vi brukar kalla för hemmabio-rummet. Jag har inte direkt gjort åstadkommit några underverk där nere i källaren, men en del finputsning har det faktiskt blivit. Och det är en hel del bättre än vad det var innan jag drog igång. Tyvärr var jag så trögtänkt att jag inte tog några före-bilder innan jag drog igång. Men, men...

Tyvärr är jag inte riktigt klar med min lilla uppfixning riktigt ännu. Det ska dyka upp filmposters på väggen, väggen bakom garderoben ska bli röd (även om det egentligen knappt syns), nya gardiner ska sys, mörkläggande rullgardiner ska inhandlas och moteras och om allt vill sig riktigt väl ska det dessutom läggas in någon typ av heltäckningsmatta. Skulle vara nice.

Trots att allt inte riktigt står klart är det imorgon, lördag, alltså  tänkt att det ska bli premiärvisning. Familjen Eriksson är inbjudna och Sander och Hubert har enats om att premiärfilmen ska vara "Pippi och poliserna". Till filmen har de beställt popcorn, såklart!, lite godis och coca cola. Jag skulle tro att vi försöker skippa colan och istället siktar in oss på Festis. Mest troligen går det lika bra.

Just nu i skrivande stund har jag tyvärr inga bilder på rummet, men jag kanske ska spara dem tills dess att jag känner mig helt klar? Vem vet, jag kanske tom bjuder in till en filmvisning. Sugen?

Kommentarer
Postat av: Monica

Undrar bara hur mycket du gjort själv i rummet:) Jag har då målat 3 varv.

2008-08-29 @ 21:07:03
Postat av: Anna

Haha! Bra där mammsen. Sanningen ska fram. =)

Jag kommer gärna på en filmvsining när jag flyttat hem eller när jag är hemma över dopet.

2008-08-29 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0