Nu är det slutknarkat för min del

...iallafall för den närmsta tiden. Och då menar jag för den skull inte att jag någonsin har knarkat. Åh, nej. Absolut inte. Vad jag menar är att bloggen den närmsta tiden kommer att slippa bli ett debattforum för personer som är för eller mot droger. Det har liksom blivit lite väl mycket den senaste tiden. Den debatten får helt enkelt fortsätta, OM den nu fortsätter, genom kommentarsidan på tidigare inlägg. Punkt slut.

Det var nu ett tag sedan jag slängde in ett blogginlägg och det ber jag verkligen alla mina trogna läsare om ursäkt för. En kombination av drogdebatten och det fina värdet, samt kanske lite grovsopsutrensning, har medverkat till att min tid framför datorn har varit begränsad. Jag hoppas att ni har överseende? Imorgon garanterar jag att det kommer något smaskigt och intresant att läsa. Vad det är vette katten, men jag lovar något läsbart.

Tills dess, kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: olli

Bra vi förväntar oss nåt riktigt bra nu ;D

2008-05-26 @ 12:29:18
URL: http://diciotto.blogg.se
Postat av: Anna

Jag väntar med iver. =)

2008-05-26 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0